O nas
Jesteśmy agencją komunikacji kryzysowej. Dbamy o reputację naszych klientów w sytuacji kryzysu lub zmiany. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w branży mediów i PR wiemy, jak kształtować komunikację i budować relacje z kluczowymi grupami otoczenia. Dysponujemy narzędziami, które pozwalają organizacjom przygotować się do potencjalnych sytuacji kryzysowych na długo zanim one nastąpią.
Jak działamy
Analiza
Każdy projekt zaczynamy od dokładnej analizy. Weryfikujemy kluczowe grupy otoczenia, istniejące kanały komunikacji, sytuację wyjściową oraz dostępne możliwości działania. Korzystamy z automatycznych narzędzi analizy danych, badań jakościowych i ilościowych, monitoringu mediów oraz internetu.
Planowanie
Odpowiednie zarządzanie w sytuacji kryzysu i zmiany wymaga skutecznego planowania. Plan zarządzania kryzysowego opracowujemy w ramach zespołu antykryzysowego, w którego skład wchodzą również przedstawiciele firmy.
Działanie
Prowadzimy bieżące zarządzanie komunikacją kryzysową w oparciu o indywidualną analizę oraz sprawdzone scenariusze. Nasz zespół w dynamicznej sytuacji kryzysowej jest dostępny również w trybie 24/7.

Co nas wyróżnia?
Doświadczenie
Mamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz branży PR i social media. Znamy sprawdzone scenariusze rozwiązań, które potrafmy dostosować do indywidualnych potrzeb.
Dostępność
Wiemy, że sytuacja kryzysowa to często nie tylko wyzwanie w zakresie zarządzania, ale też wyzwanie psychologiczne. Dlatego jesteśmy do dyspozycji naszych klientów również w trybie 24/7.
Nowoczesne narzędzia
Dysponujemy własnym zapleczem pozwalającym na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji tradycyjnej i online.
15
lat doświadczenia
124
zrealizowane projekty
81
zadowolonych klientów
24
godziny dostępności na dobę